اخبار جدید منچستریونایتد

  • پارک جی سونگ امیدوار است فوتبالش را در یونایتد به پایان برساند! - Koreatimes: پارک روز پنجشنبه (امروز) اعلام کرد که علی رغم موقعیت نامعلومش در ترکیب آینده باشگاه، هیچ برنامه ای برای ترک باشگاه ندارد. "این حقیقت دارد که هدف من بازنشستگی در منچستر یونایتد است." "اما چیزی که من می خواهم، همیشه آن چیزی نیست که به حقیقت می پیوندد. همیشه خواسته ها وقتی امکان پذیر می شوند که همگی شرایط مهیا باشند." پارک که به  خاطر دوندگی ها و نفسش به او لقب "پارک سه شُش" را داده اند، دربارۀ آمار ضعیف این فصلش (17 بازی در لیگ و دو گل) می گوید: "من فصلی نا امید کننده داشتم، فصل برای من از نظر شخصی فصلی ضعیف بود، درست مانند نتایج باشگاه. من متأسفم ولی این به تاریخ می پیوندد. همیشه آنچه که در آینده انجام خواهید داد، مهمتر است."
  • لیندگارد هنوز بخت حضور در یورو را دارد - FourFourtwo: مارتین اولسن سرمربی دانمارک، دیروز اسامی 20 نفر از 23 نفر دعوت شده به یورو 2012 را اعلام کرد که از نکات جالب حضور تنها یک مهاجم (بنتنر) و نیز دو دروازه بان است که نامی از آندرس لیندگارد در آن نیست. اولسن اعلام کرده که لیستش را با افراد نیمه مصدوم پر نمی کند و تنها افراد کاملا آماده را به این تورنومنت میبرد. ولی اعلام کرده که تا زمان نهایی اعلام اسامی به یوفا (29 می)، عملکرد بازیکنان دیگر من جمله لیندگارد را زیر نظر خواهد داشت: "ما هر گاه که بتوانیم، لیندگارد را زیر نظر خواهیم داشت. و پس از آن تصمیم نهایی را می گیریم."
  • توز از فرگوسن عذرخواهی نخواهد کرد - Dailypost: توز پس از اینکه در جشن قهرمانی پلاکاردی دست گرفته بود با عنوان "فرگی خدا رحمتت کنه"، باشگاه منچسترسیتی سریع وارد عمل شد و یک عذرخواهی محترمانه رسمی بیرون داد و اعلام کرد که توز پلاکارد را از یک هوادار گرفته است (مترجم: که آن هوادار یک معلم بوده و در مصاحبه ای اعلام کرده توز به زور التماس کرده که تو رو خدا اون پلاکارد رو بده به من!). خود توز هم در عبارات خودش تأسف خودش رو اعلام کرده بود و اعلام کرده بود " که دچار هیجان لحظه ای شده بود" و قصد بی احترامی به رئیس سابق خود را نداشته است. اما اکنون که برای تعطیلات به کشورش در امریکای جنوبی بازگشته، در محاصرۀ خبرنگاران محلی، حرفهای جنجالی جدیدی بر زبان آورده است: "انگار فرگوسن رئیس جمهور انگلیس است. هر گاه که او دربارۀ بازیکنی مثل من بد صحبت می کند، هیچ کس نمی گوید که او باید عذرخواهی کند. ولی هرگاه یکی یه جوک یا شوخی دربارۀ او می گوید، باید عذرخواهی کند - ولی من هیچگاه عذرخواهی نخواهم کرد."

                                                                     چند تیتر

 

  • goreyguardian: پاتریس اورا اعلام کرد که لحظه ای امتناع از دست دادن ورزشی سوارز، پرفشار ترین صحنۀ زندگی ش بوده است.
  • RTE: سول کمپبل، ملی پوش سابق انگلیس (و باشگاههایی همچون تاتنهام، آرسنال، پرتسموس، ناتینگهام و ...) اعلام کرد که به هیچ وجه باور نمی کند همکار سابقش در خط دفاعی، ریو فردیناند، به دلایل فنی و فوتبالی به ترکیب انگلیس دعوت نشده باشد.
  • ESPN: تری ونبلز (سرمربی سابق تیمهایی چون انگلیس، بارسلونا و ..) اعلام کرد که تیم ملی انگلیس بدون حضور ریو فردیناند، "لخت و عور" است.
  • SkySports: روی هاجسون نیز اعلام کرده که خود کریک با اعلام اینکه حاضر نیست در یورو نیمکت نشین باشد، مانع دعوت شدنش به تیم ملی شد.
  • سایت دیلی میل هم امروز بدون هیچ سندی نوشته که یونایتد به دنبال این است که اگر باشگاهی تمایلی به جذب نانی 25 ساله دارد، یونایتد دیگر به دنبال تمدید قرارداد نانی (که 18 ما از آن باقی مانده) نباشد. دیلی میل باشگاههای اتلتیکو مادرید و یوونتوس را از علاقمندان نانی نام برده است. (به شخصه امیدوارم این خبر دروغ محض باشه)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط سیاوش | لينک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |